Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Sunday, November 25, 2007

Ce-o avea lumea cu ele?

Astazi fiind duminica mi-am permis sa ma relaxez un pic. Si am deschis un site sa vad un video interesant. Si l-am gasit imediat. N-am putut sa nu-l postez si aici pentru a fi toata lumea atenta. Sa nu pateasca la fel.

Yes, Its Woman Driving - Funny home videos are a click away

Din pacare, in primul moment n-am inteles ce-o avea lumea cu ele. Credeti ca voi ati putea gasi o asemanare intre majoritatea celor pe care le vedeti? Sa nu scapam din vedere ca ultima e reprezentanta noastra. Nu putea sa lipseasca si o romanca, omul care a postat filmul are haz.

No comments: