Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Wednesday, November 14, 2007

Budget Travel

Asa se numeste noul website pe care l-am pus online si din cauza caruia nu am avut prea mult timp la dispozitie sa scriu despre alte subiecte. Si asta nu pentru ca mi-ar fi luat asa de mult munca pentru a-l realiza.

Problema este de a-l inscrie in cat mai multe directoare si in marile motoare de cautare. Aveti o mica lista din care va trebui sa alegeti daca vreti sa faceti acest lucru cu un site sau blog. Nu toate accepta sa fie inscrise gratuit.

Pentru cei cu pretentii se poate plati unui website specializat care sa trimita URL-ul la un numar mai mare de motoare de cautare si sa fiti indexati mai repede. Fiecare isi alege sistemul pe care il considera eficient si crede ca il avantajeaza.

1 comment:

catalin said...

Salutare....scz dar nu vreau sa crezi ca profit de acest blog dar am 3 saptamani si cei de la google nu mi-au indexat nici acum situl ...poate daca postez un link catre situl meu voi reusi....scz inca odata...sper sa ma intelegi