Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Wednesday, November 28, 2007

Ai grija ce cumperi

Ieri m-a cautat un vechi prieten care se plangea ca are probleme cu calculatorul. Azi dimineata am incercat sa vad cum pot sa-l ajut. Printre altele, mi-a povestit cum a platit 100 RON pe un cd cumparat de pe net.

Voia sa invete sa lucreze si el online. Si a gasit un binevoitor al carui nume l-am gasit pe un PDF. Este vorba de Matei Horia. Sau probabil acel nume a ajuns din greseala pe acea pagina. Sau altul a vandut blana ursului din padure cum se mai spune. Orice e posibil la noi.

In concluzie, pe langa niste informatii firave si incomplete cu toate linkurile puse in acele PDF-uri, pentru 100 de RON a oferit bonus un website. E posibil ca de mai multe informatii sa nu dispuna nici el. Dar aici apare partea cea mai interesanta.

Acel website a fost gasit ca oferta gratuita pe internet si l-a adaugat intr-un zip. Dar a uitat sa vada ca linkul de plata duce catre un cont de clickbank. Si acest lucru nu este disponibil in Romania.

Sau poate mai nou creati dumneavoastra conturi de clickbank la noi si eu n-am aflat Domnule Matei Horia. Eu am verificat si azi, poate am ramas in urma cu stirile. Se pare ca nu e disponibil inca dar daca tot dati asa ceva, spuneti va rog si modul in care se poate face.

Ca de rest, de tepari suntem satui. Eu nu spun ca acele produse nu pot fi vandute pe piata daca pui paginile online. Dar romanii de rand nu au de unde sa faca astfel de conturi decat daca au domiciliul stabil intr-o tara agreata de sistem.

Si uite asa, cum se mai spune pe la noi ca "Dar din dar se face rai" omul in cauza care pare a se afla in spatele unei firme S.C. Bed-Com S.R.L. dupa cum apare pe website, da bonus blana ursului din padure pe bani cash.

Cel putin nu ati dat un website care sa contina si AdSense ca macar de acolo sa-si scoata si clientul banii. Ati vazut macar ca la sfarsitul paginii exista un link de Copyright? Ar trebui sa stiti ce inseamna ca aveti si dumneavoastra pe pagina unul.

Cum puteti oferi un astfel de website cand beneficiarul este obligat sa foloseasca username-ul de clickbank personal atunci cand il pune online pentru ca realizatorul produsului sa-si incaseze partea de bani ce i se cuvine din vanzari? Sau invatati oamenii sa insele?

Oameni buni, aveti grija ce cumparati de acum incolo. Interesati-va mai bine pe ce dati bani. Va puteti trezi intr-o buna zi trasi la raspundere pentru lucruri de care habar nu ati avut. Invatati sa lucrati voi pentru ca doar asa veti reusi.

Iata mai jos cateva randuri scrise pe o pagina a Domnului Matei Horia. Doar am dat copy si paste.

"Ai aici cea mai buna garantie pe care ai vazut-o vreodata!
Garantie: Acest program este insotit de o garantie de 60 de zile. Daca pentru orice motiv (sau fara motiv) tu decizi ca aceasta informatie nu este pentru tine, trimite-mi un e-mail, si-ti vei primi banii inapoi.
(Doua luni poti sa testezi metodele prezentate in carte - riscul este in totalitate al meu!)"

Inceiat citatul.

Recunosc faptul ca va asumati riscul de a da banii inapoi. Dar pe acela de a insela oamenii care nu se pricep il asumati? Sunteti dispus sa platiti daunele unor eventuale procese? Probabil ca aveti din ce daca aveti asa ceva de oferit.

Voi pastra informatiile necesare pentru a ma putea apara in cazul in care sunteti dispus sa ma dati in judecata Domnule Matei Horia. Sunt sigur ca in curand veti gasi acest articol. Va urez succes.

1 comment:

Anonymous said...

ceea ce I was privire pentru, multumesc