Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Monday, October 29, 2007

Your bonuses - Link gresit

Poate ati observat ca am oferit un link gresit la mesajul anterior. Din graba, am verificat daca linkul functioneza dar nu am fost atent daca este cel pe care trebuia sa-l adaug. Intamplator cineva mi-a trimis un mesaj prin care ma atentiona.

Pe aceasta cale tin sa multumesc si sa ofer linkul care trebuia postat de prima data. Dupa cum am mai mentionat, nu intentionez sa vand nimic pe aceste bloguri ci doar sa ajut pe cei interesati sa invete, sa obtina ceea ce doresc, in mod gratuit.

Dand click pe linkul de mai sus, veti ajunge si la pagina pe care trebuie sa semnati pentru a avea acces la respectivele materiale. Si pentru a va fi mai usor, am sa va spun ca linkul care va intereseaza este scris cu verde.

Veti vedea in partea de jos a paginii un mesaj care spune: "Go here to register free for your bonuses". Indiferent pe ce link veti da click acum, veti ajunge in posesia informatiilor mentionate in mesajul anterior inscriindu-va pe site. Informatiile sunt gratuite.

No comments: