Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Wednesday, October 3, 2007

Stiinta si tehnologie

Asa cum am promis, am venit cu noutati. Va propun sa urmariti un scurt video care mi-a parut foarte interesant. A fost publicat proaspat si avand in vedere posibilitatile ce le ofera in domeniul stiintei si tehnologiei am vrut sa il vedeti.

Dureaza peste sase minute dar merita urmarit

De data ceasta am optat pentru un simplu link pentru a nu ingreuna incarcarea paginii. Zilnic Microsoft ne uimeste cu noutatile. Cam cate posibilitati poate oferi aceasta noua tehnologie? Timpul va putea raspunde.

Noua nu ne ramane decat sa visam deocamdata ce ne-am dori sa incercam sa facem cu acest sistem complex. In partea dreapta a paginii de la You Tube, veti mai descoperi si alte mici video legate de acelasi domeniu.

1 comment:

Anonymous said...

No comment