Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Sunday, October 14, 2007

Free marketing director

In marea majoritate, directoarele americane sunt cu bani. Mai ales atunci cand este vorba despre marketing, in mod sigur cele mai multe cer sume mari pentru a te inregistra. Iar atunci cand dai cautare pe Google sau oricare alt motor, apar primele tocmai cele care percep taxe.

Insa mai sunt si oameni capabili care stiu cum sa faca bani din alte surse pe o pagina web, astfel ca isi permit sa tina un director "for free". Am vazut ca tot mai multi romani au inceput sa se ocupe de marketing asa ca sunt convins ca aceste informatii pot ajuta.

Cei care au ceva mai mult timp online, vor recunoaste cui apartine acest website. Nu vreau sa spun eu pentru ca am gasit romani care au si scris diverse comentarii despre acest cunoscut personaj.

Singurul lucru bun, este faptul ca e gratuit. Si stau si ma intreb totusi pentru cat timp va ramane asa. Deci pentru cei care au un website in limba engleza, este un moment foarte potrivit sa-l faca cunoscut, mai ales daca se ocupa de marketing online sau au ca activitate alte afaceri online.

Am sa va invit sa vedeti un alt site care tocmai se lanseaza acum. Interesanta este grafica si modul de prezentare. Toti ar trebui sa ne dorim ceva interesant si placut, intr-un cuvant atragator. Si ce poate fi mai atragator decat audio si video pe pagina si o grafica buna?

No comments: