Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Tuesday, September 4, 2007

Help desk

Dupa cum spune si titlul, un suport pentru oricine are un website si vinde ceva online este necesar. Uneori se intampla sa apara probleme si e de preferat ca fiecare administrator sa aiba un punct de legatura cu clientii.

Astfel ca au fost create aceste "Help Desk" din dorinta de a exista o protectie a celor ce lucreaza online dar si o legatura de contact cu clientii sau potentialii clienti. De curand am fost invitat sa vad un astfel de program care are si o solutie gratuita.

Ca orice firma care se respecta, are si forme mai avansate si mai extinse de utilizare dar acelea costa. Insa pentru un mic administrator, acesta poate fi de ajuns daca este atent cand il seteaza iar pe masura ce are realizari in sensul de venituri, isi poate permite un alt program platit.

In majoritatea lor, programele cu o astfel de utilizare sunt cu bani dar acesta va ofera o solutie free. Puteti descoperi singuri ce anume poate sa va ofere in momentul in care aveti nevoie de o solutie de a tine legatura cu clientii vostri.

Detine un ghid de utilizare foarte complex pe care il puteti descoperi dupa ce instalati programul pe care il puteti obtine direct de pe site. Alaturi de el veti vedea si o intreaga lista de programe produse de aceeasi firma, parte din ele ati putea sa le gasiti utilizare.

Ati putea folosi foarte bine Support Center Plus, Applications Manager, ca si alte programe pe care le gasiti in All Product.

No comments: