Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Tuesday, September 11, 2007

Foloseste Photoshop

Adobe Photoshop este unul din cele mai bune programe in ceea ce priveste modificarea imaginii. As vrea sa va prezint un film cu ajutorul caruia sa invatati sa reparati o veche problema a unui aparat fotografic si anume ochii rosii.

Am sa va rog sa retineti doar faptul ca filmul este destul de mare si poate avea nevoie de timp sa se incarce, asa ca trebuie sa asteptati putin, in functie de viteza pe care o aveti la internet. Nu ratati ocazia de a invata ceva nou si util.

Acest program poate fi unul din cele mai importante si necesare pentru crearea unui website. Un marketer cunoscut spunea ca sceeasi informatie poate fi gunoi pentru unii si diamante pentru altii, in functie de cum vor sa o utilizeze. Alegerea va apartine.

3 comments:

Anonymous said...

Am luat dupa net instalul acestui program.. doar ca atnc cand imi da informatiile despre el ... imi vorbeste foarte mult de un contract... am lasat balta tot ceea ce aveam de gand sa fac... dar totusi as vrea sa stiu daca intradevar este asa. N-am nevoie ca dupa sa-mi apara nu stiu ce facturi zicandu-mi ca trebuie sa platesc pt program... va rog sa-mi raspundeti cat mai rapid ! Multumesc!

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.