Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact

Sunday, December 16, 2007

Learn Marketing

Pot sa spun ca ma bucur pentru faptul ca si altii pot sa invete din aceste mici si simple articole. De curand am primit un mesaj de la cineva care ma intreba ce parere am despre munca pe care a depus-o in ultima perioada. Plecand de la un blog si folosind diferite programe pe care le-am promovat, am descoperit ca a reusit mai mult decat multi programatori cu pretentii la noi in tara. Oare cum unii care au ani de experienta nu reusesc? Sau tot ce fac e numai pentru bani? Si asa fiind ma intreb ce bani pot sa castige daca nu sunt capabili de ceva serios....

Dar pentru a fi mai concret am hotarat sa va arat despre ce este vorba. Un blog despre marketing online, o lume in care multi romani au inceput sa intre dar majoritatea nu stiu cum sa iasa mai putin sifonati. Ar fi momentul pentru toti sa inceapa sa invete cum se promoveaza aceasta munca fara a plati milioane. Pentru ca banii pe care ii castigi nu trebuie sa-i dai numai pe promovare. Atunci cand sti cum sa procedezi, cand esti capabil sa scrii un articol, sa atragi cititorul, succesul este garantat.

Sunt multi care pot lua exemplu din acest blog.

No comments: